Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Ο Mouse βαζεις τις γατουλες σε καραντινα!!!!


Φιλοι μου ολα καλα και ομορφα!!!! Η πρωινη μου συνταντηση με τους ανθρωπους του ΣπορFmPatras ηταν κατι παραπανω απο εμπειρια,ηταν σαν την πρωτη μερα στο σχολειο οπου ολα σου φαινονται περιεργα.Μα αναρωτιεμαι ηταν δυνατον ναμην μου φανουν ολα περιεργα????Ολα τα ελυσε ομως ο επαγγελματισμος των δυο για εμενα κορυφαιων αθλητικογραφων του Κυριο Τακη Μπουλη και της Κυριας Εφη Λαλιωτη,τους ευχαρηστω παρα πολυ γιατην χαρα που μου εδωσαν κ ευχομαι και στους δυο πανω απολα Υγεια και Καλα τα Καλα δελτια !!!!!!!!!

Παμε στα σημερινα χωρις αναλυσεις κ περιττα λογια...

ΑΝΝΟΒΕΡΟ-ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ. Πιθανο goal/goal και υποψια εκπληξης παρεα με οβερ
ΒΕΡΝΤΕΡ-ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ.Ασσος κ υποψια αντερ
ΧΑΝΣΑΡΟΣΤΟΚ-ΜΠΙΛΕΦΕΝΤ.Ασσος και αντε γεια
ΑΡΣΕΝΑΛ-ΒΙΛΛΑ. Πρωτα οβερ και μετα ασσος
ΝΤΕΡΜΠΙ-ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ. Διπλο
ΦΟΥΛΑΜ-ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ. Οβερ
ΓΟΥΕΣΤ ΜΠΡΟΜΙΤΣ-ΠΛΙΜΟΥΘ. Υποψια οβερ κ εκπληξη
ΛΟΥΤΟΝ-ΓΟΥΟΣΟΛ. Διπλο
ΠΟΡΤ ΒΕΙΛ-ΟΛΝΤΑΜ. Διπλο
ΜΠΡΑΝΤΦΟΡΝΤ-ΝΤΑΓΚΕΝΧΑΜ. Οβερ
ΡΟΔΕΡΑΜ-ΑΚΡΙΓΚΤΟΝ-Οβερ
ΧΕΡΕΦΟΝΤ-ΣΤΟΚΠΟΡΤ.Οβερ
ΜΠΕΡΤΟΝ-ΧΙΣΤΟΝ.Ασσο
ΚΙΕΒΟ-ΛΕΤΣΕ.Ασσο
ΒΙΤΣΕΝΤΖΑ-ΓΚΟΣΣΕΤΟ.Ασσος
ΡΑΒΕΝΝΑ-ΜΠΡΕΣΙΑ.Διπλο
ΓΚΡΕΤΝΑ-ΝΤΑΝΤΙ.Οβερ
ΚΙΛΜΑΡΝΟΚ-ΣΕΝΤΜΙΡΕΝ.Ασσος
ΜΠΕΡΓΟΥΙΚ-ΕΙΡ.Διπλο
ΡΟΜΑ-ΠΑΡΜΑ-Οβερ κ τα ματακια σας δεκατεσσερα
ΜΠΡΕΝΤΑ-ΣΠΑΡΤΑ.Αντερ
ΒΕΣΤΕΡΛΟ-ΣΤΑΝΤΑΡ.Διπλο
ΜΑΡΣΕΙΓ-ΟΣΕΡ.Οβερ κ μετα ασσος
ΜΟΝΑΚΟ-ΒΑΛΕΝΣΙΕΝ-Οβερ και μετα ασσος
ΣΟΣΟ-ΡΕΝ.Οβερ
ΑΤΛΕΤΙΚΟ-ΜΠΑΡΤΣΑ.Διπλο
ΛΑΚΟΡΟΥΝΙΑ-ΣΕΒΙΛΛΗ.Διπλο
ΛΕΙΡΙΑ-ΣΕΤΟΥΜΠΑΛ.Διπλο
ΛΕΙΣΟΕΣ-ΑΚΑΔΕΜΝΙΚΑ.Χηναρακι
ΛΑΠΛΑΤΑ-ΒΕΛΕΖ.Διπλο


Αυτα κ απο εμενα σημερα και επειδη εχω κεφια σημερα παρτε μια τριαδουλα

ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ
ΓΟΥΟΛΣΟΛ
ΛΙΝΚΟΛ

Τα λεμε παλικαρια!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: