Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Περιεργη στοιχηματικη μερα!!!!!!!!!


Καλημερα φιλοι μου την σωσαμε την ομαδαρα μας την CEZENA χτες με το χηναρακι 0-0 μεσα στο Μπαρι.Παμε στα σημερινα που δεν ξερω αλλα κατι δεν μου αρεσει σημερα-σαν πολλα φαβορι μαζευτηκαν κ πιο να πρωτοπερασει...για να δουμε.
Το σημειο μου για σημερα θα ειναι το οβερ στην αναμετρηση της Καλιαρι με την Αταλαντα,ειπα να μην επιλεξω καποιο σημειο αποφευγωντας καθε ρισκο.Να μου πειτε δεν ειναι ρισκο το οβερ..ειναι αλλα στην ιταλια τα πραγματα δεν ειναι οπως στην Β Εθνικη κατηγορια την δικη μας εδω.
Ωπα ωπα εχουμε κ β'εθνικη σημερα βρωμα η δουλεια ειναι εδω απο νωρις καπο ολα τα παιχνιδια θα κρατησω τον ασσο στο Βολο κ με ρισκο τον Ασσο στο Πιερικο.Φευγουμε σφαιρα και παμε στην Δανια οπου ενα διπλο ρισκου μας περιμενει κ προσωπικα εγω θα το τιμησω και δεν ειναι αλλο απο της Αλμποργκ.Προσπερναω χωρις κουβεντα Αυστρια-Ελβετια κ παμε στα ιταλικα οπου και εδω σαν πολλα να μαζευτηκαν τα φαβορι και δεν ξερω τι να τα κανω δυο σημεια και αυτα με το ζορι ενα ειναι οπως ειπαμε και παραπανω το οβερ της Αταλαντας κ το αλλο το διπλο της Μεγαλης κυριας Γιουβε. κ με αρκετη δοση ρισκου μπορει να φανει σαν σημειο το οβερ την αναμετρηση της Λατσιο μετην Ρομα...Αυτα και πολλα ειναι για σημερα αλλα ξεχασακ ενα αλλο οβερακι στην Δανια που κ αυτο πιστευω να ερθει Εσπιεργκ-Κοπενχαγη.....

Τελικες επιλογες..............μια τριαδα για την ωρα και βλεπουμε

ΑΣΚ ΒΟΛΟΥ-1
ΚΟΠΕΝΧΑΓΗ-ΟΒΕΡ
ΓΙΟΥΒΕ-ΔΙΠΛΟ


Τα λεμε αργοτερα.......

Nαμαι παλι αφου με σκοτωσε ο Βολος καλα να παθω.Συνεχιζω να πιστευω στα αλλα δυο απλα την θεση του Βολου την καλυπτω με το οβερ της Αταλαντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: