Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Το Διαδυκτιο μας παει ταμειο!!!!!!!


Καλησπερα φιλοι μου μια νεα στοιχηματικη μερα ξεκιναει σημερα κ εχουμε ολα τα φοντα εγω αλλα κ ο Μεγιστος συνεργατης μου ο Tsounami να μελετησουμε αυτο το δυσκολο κουπονι γιανα παμε ταμειο...θα δειξει πιστευω οτι θα το ματωσουμε το θηριο.Χτες ημερα ηταν 100% επιτυχης αφου ειχαμε το απολυτο 2/2 με τις διαδυκτιακες επιλογες μας.Σημερα θα κινηθω στα ιδια περιπου επιπεδα μιας κ η Παρασκευη ειναι μια επικινδυνη μερα για στοιχημα.
Σημερα εχουμε την πρωτη αγωνηστικη στο πρωταθλημα της Ρωσιας.Ειδα καποια φιλικα(οχι τηλεοπτικα.αλλα αποτελεσματα)ειδα καποιες μεταγραφες-απουσιες και πιστευω οτι θα εχουμε ενα πολυ δυνατο πρωταθλημα...πραγμα που σημαινει να αφησουμε λιγο χρονος να περασει για να πονταρουμε.
Εγω λεω να πρωτοτυπησω σημερα και να επιλεξω ενα παιχνιδι που ναι μεν δυσκολο-ναι μεν πρωτη αγωνιστικη αλλα...αλλα. Η ομαδα που θα με αποσχολησει για σημερα κ για αρχη ειναι η Τερεκ η οποια υποδεχεται την Κρυλια..μπορει για καποιους ναειναι αγνωστα ολα αυτα αλλα θα ειναι καλο να τα παρακολουθουμε μιας και θα μπουν και στο δικο μας κουπονι σε λιγο καιρο.
Θα παω με την εδρα παιδια σημερα-φανελα και θα παρω τον Ασσο κ θα τον καλυψω στο Χ.
Αυτα για την ωρα αργοτερα θα σας αναρτησω τις εκτιμησεις μου για σημερα....που μαλλον δεν θα περιεχουν μεσα τα παιχνιδια τον 7,δηλ τα Γερμανικα...

Ταλεμε σε λιγο


Υ.Γ(Θελω να ευχαρηστησω το φιλο μου το Στεργιο κ το Γιαννη το Ντακοτιερη για τις επισημανσεις τους κ να τους πω πως ειμαι εδω απλα ενα μικρο προβλημα υγειας με εκανε να απουσιασω ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Και μην ξεχνατε το Τsounami περιμενουμε τις εκτιμησεις του!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

tsounami είπε...

ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΔΕΗ
ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ
ΜΟΝΠΕΛΙΕ 1
ΤΡΟΥΑ 1
ΧΑΒΡΗ 2
ΓΚΙΜΑΡΑΕΣ 2

tsounami είπε...

αυριο θα μπυμε γερα