Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Η πιο μεγαλη ωρα ειναι τωρα.....αφου μπορεις γιατι δεν τους .....



Καλημερα φιλοι μου κ μετρια κινηθηκαμε χθες περασαν αρκετες επιλογες μας αλλα η δικημ ου η χημεια ηταν καπως αναποδη...πεσπα ευχομαι καποιοι απο εσας να πηγατε ταμειο γιατι τα σημεια που περασαν ηταν πολλα.Ειπαμε χτες μια ειναι η ομαδα Μπερι μια καλοπληρωμενη διπλουρα η οποια περασε πανηγυρικα τι να το κανω ομως που περιμενα την Κυρι Ιπσουιτς να βαλει το πολυποθητο τεμαχιο μιας κ η αντιπαλη ομαδα επαιζε με παιχτη λιγοτερο...μας το χρωσταει.....Την ευκαιρια μας στην Πιτεμπορο την δωσαμε περασε ολα καλα,ηΓουντφορντ καποιους απο εσας σας καληνυχτησε με το Χ στο τελος του αγωνα..μιας κ εμεις ειχαμε πει οτι δεν τρελαθηκαμε ακομα να παιξουμε αυτη την ομαδα...Σε γενικες γραμμες πηγαμε καλα.
Παμε στα σημερινα οπου οι επιλογες μας ειναι μετρημενες στα χερια κ με μπολικο ρισκοαφου αμα δεν ρισκαρεις δεν θα παρεις.
Η ομαδαρα για σημερα για εμενα ειναι η ΝΤΑΜΠΑΡΤΟΝ.
Θελω να μου πειτε ενα λογω μαλλον να επιλεξω τον ασσο της Αμπροουθ???Οπως λεει κ ο φιλος μου ο Τακης Μπουλης δεν υπαρχει τετοια ομαδα!!!!!!Κ για εμενα δεν υπαρχει 1.50 και γιαυτο θα παω με ανοιχτη Χ2 κ οποιος θελει ακολουθει.
Στη συνεχεια εχω επιλειξει ενα πιθανο οβερ απο την Αυστρια αναμεσα στην Σαλτσμπουργκ-Βακερ το ποσοστοτου μεν ειναι μικρο στο 1,53 αλλα με μεγαλο ποσοστο επιτυχιας.
Συνεχιζουμε και παμε στο Λιβερπουλ οπου η Κυρια εχει την δυνατοτητα να παρει την νικη απεναντι σε μια ομαδα χαμηλων τονων αλλα επειδη η αποδοση του ασσου ειναι απαγορευτκη για εμας λεω να ρισκαρουμε στο οβερ,ελπιζοντας οτι ευκολα η δυσκολα-σκοραροντας η μη ηΓουεστ θα ερθει.
Κ ενα τελευταιο παιχνιδακι που θα με προβληματισει ειναι το ΝΤΑΝΟΥΜΠΙΟ-ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ........Τι μου χρωστα αυτη η Εστουντιαντες δεν λεγετε,λετε να μου τα ξεπληρωσει σημερα η ναμην της δωσω καμια ευκαιρια??Μπα εγω λεω να ρισκαρω να την πονταρω στο διπλο αλλα επειδη ο ακατανομαστος εχει πολλα ποδαρια θα την καλυψω και στο Χ.

Αυτα για σημερα παιδια αν υπαρξει κατι νεοτερο θα ειμαστε σε επαφη οσο πιο γρηγορα γινεται
Καλημερα

1 σχόλιο:

tsounami είπε...

ελα δεν ειχα ιντερνετ
δεν πηγα καλα εχασα ρεαλ
στο αλλο δελτιο εχασα το οβερ της σαλτσμπουρκ
για αυριο δινω
μπαγιερν-μαρσειγ-μποκα
και φιορεντινα αντερ-τοτεναμ 1
μπενφικα αντερ.
καλο βραδυ