Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Μια γρηγορη βολτα απτην Ακροπολη!!!!!!!


Καλημερα φιλοι μου.Χτες τα πραγματα ηταν καπως ζορικα για εμενα κ για επαγγελματικους λογους δεν ειχα την δυνατοτητα να ανανεωσω την σελιδα μου με εκτιμησεις κ σχολια για τα παιχνιδια που εγιναν.Μπραβο στην Εθνικαρα μας που για αλλοι μια φορα λαβωσε τους αετους....και οχι μονο αυτους αλλα και καποιους που επαιρναν και εδιναν για το πολυποθητο under που ποτε δεν ηρθε....Σε γενικες γραμμες τα παπαγαλακια παλι την εκαναν αφορηβα την δουλεια τους.
Σημερα ειναι μια μικρη μερα για στοιχημα μιας και τα παιχνιδια ειναι πολυ λιγα αλλα απτην αλλη ειναι και περιεργη στοιχηματικα αφου δεν μπορουμε να σταθουμε σε καποια στανταρ σημεια.Μια απο της εκτιμησης μου απο νωρις ειναι η Τσιβας=Γουαδαχαρα που θα την εχω στις βασικες μου επιλογες στο Χ2 διπλη πληρωμενη και με αλλα δυο παιχνιδακια απο διαδυκτιο η και την ελληνικη εταιρεια ακομη θα κανω μια ωραια τριαδα.


Για τους λατρεις του διαδυκτιου ρηξτε μια ματια απο νωρις στην ρωσια στην Αλανια.....

Θατα που με αργοτερα με δυο ακομη παιχνιδακια για να κλεισουμε τριαδα.

Sallute!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: