Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Το κουπονι ειναι ενα ενεργο "ΝΑΡΚΟΠΕΔΙΟ"







Καλημερα φιλοι μου πιστευω οτι ειχαμε ενα αρκετα πετυχημενο σαββατοκυριακο με πολλα επιτυχημενα σημεια.Σημερα το κουπονι ειναι εξαιρετικα δυσκολο και θα ελεγα αν δεν ειχατε κατι καλυτερο να κανετε...καντε την με ελαφρα πηδηματακια....Αλλιως με ακολουθειτε με ολο το ρισκο των εκτιμησεων μου.
Παμε λοιπον στα σημερινα οπου το μονο παιχνιδι που θα με προβληματισει ειναι το 2 της λαουτερν με καλυψη φυσικα στο Χ. Αυτο μπορει να συνδιαστει με το
οβερ της Κοπενχαγης και το οβερ της Χαμαρμπι,ολα τα αλλα ειναι αστα να πανε γιαυτο και απεχω.

Η εκτιμηση μου για σημερα ειναι με ΡΙΣΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!

754-ΚΟΠΕΝΧΑΓΗ-ΟΒΕΡ(1,60)

756-ΧΑΜΑΡΜΠΙ-ΟΒΕΡ(1,93)
762-ΛΑΟΥΤΕΡΝ-Χ(2)

Αυτα απο την Ελληνικη Εταιρεια Στοιχηματων και ας παμε στα διαδυκτιακα που εχω να πω κατι και εκει.Να μου το θυμηθειτε θα φτασουμε σε σημειο να παιζουμε μονο διαδυκτιο διοτι εκει θα βρισκουμε περισσοτερες λυσεις......Παμε



Το παιχνιδι που εμενα θα με απασχολησει ειναι το PESCARA-CROTONE απο την Ιταλια και το σημειο μου θα ειναι το οβερ.Το επιλεγω μονο και μονο για την προιστορια και απο την επιθετικο σχημα που εχουν και οι δυο ομαδες με αποτελεσμα να εχουν μεγαλα σκορ παω με το οβερ λοιπον.

Αυτα για την ωρα αν κατα την διαρκεια της μερας βρω κατι αξιολογο θα επανελθω με γρηγορες κινησεις!!!!

Τα λεμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: