Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Μας παει γυρω γυρω να κοψουμε το στοιχημα αλλα δεν θα το περασει!!!!!!


Καλησπερα φιλοι μου γυρω γυρω το πανε η να κοψουμε το Στοιχημα η να ασπρισουν τα μαλλια μας,αλλα δεν θα τους κανουμε το χατηρι αστους θα τους περασει θα το παρουν το χαπι τους......
Σημερα...τι να πουμε σημερα ολοι προφανως εχετε δει αλλοι το εχετε στα χερια σας αλλα τι να το κανετε!!!Η παγιδα παει και ερχεται απο το 1,60 στο 1,60 και απο το 1,70 στο 1,70, αντε ναδουμε τωρα που θα σπασει,ποιο θα σπασει,τι θα γινει γιαυτο θα σας συνηστουσα ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!!!

Ας τα παρουμε λιγο απτην αρχη και ας δουμε τι μπορουμε να βγαλουμε.
ΝΤΑΡΛΙΚΤΟΝ-ΤΣΕΣΤΕΡ. Δυσκολο παιχνιδι,ενταξει με μια πρωτη ματια ξεχωριζει κανεις τον Ασσο αλλα 1.40 δεν μπορω να παιξω παιδια θα ρισκαρω σε ενα παρολακι βαζοντας το σε Χημ/1τελ.

ΤΣΑΜΠΙΟΝΣΠΙΠ.
ΓΟΥΛΒΣ-ΣΑΟΥΘΑΠΤΟΝ. Ναι καλα...οποιος βαλει γκολ θα κερδισει δεν μπορω να κανω εκτιμηση αν μου εβαζαν το μαχαιρι στο λαιμο(λιγο δυσκολο) θα εκενα πονταρρισμα στο αντερ.
ΓΟΥΟΤΦΟΡΝΤ-ΝΟΡΓΟΥΙΤΣ. Δεν τρελαθηκα ακομα......
ΙΠΣΟΥΙΤΣ-ΣΕΦΙΛΝΤ ΓΙΟΥΝ. Σημερα θα ειμαι με την ομαδαρα παιδες κ την δυνατη εδρα της Ιπσουιτς που δεν μπορω να μην προτιμησω.Ασσος
ΜΠΛΑΚΠΟΥΛ-ΜΠΑΡΝΣΛΕΙ. Ασσος με ρισκο και με το οβερ να εχει το πρωτο λογο...γιανα βλεπω να μπαινουν τεμαχια παιδια...
ΠΛΙΜΟΥΘ-ΚΟΛΤΣΕΣΤΕΡ. Εγω δεν προκυται να την σωσω την Κολτσεστερ το ιδιο θελω να πιστευω και η Πλιμουθ δεν χαριζουμε καστανα πουθενα.....Ασσος
ΣΕΛΦΙΝΤ ΓΟΥΕΝ-ΜΠΟΡΜΙΤΣ. Ολοι θα πανε να πεσουν με τα μουτρα πανω στο διπλο λετε και εμεις????Δεν εισαστε καλα........
ΤΣΑΡΛΤΟΝ-ΜΠΡΙΣΤΟΛ ΣΙΤΙ. Φερτε το οβερ παλικαρια μου αφου μπορειτε...
ΜΠΡΑΙΤΟΝ-ΤΖΙΛΙΝΧΑΜ. Δεν υπαρχει Τζιλινχαμ σημερα να μου πεις ειναι ομαδα η Μπραιτον οχι αλλα πιστευω να το καθαρησει σημερα το ματσακι.
ΟΛΝΤΑΜ-ΧΑΡΤΠΟΥΛ. Δεν μπορω ρε παιδια να κοντραρω αυτην την ιστορικη ομαδα την Ολνταμ καλη εδρα εχει,σκοραρει φουλ,τρωει κιολας αλλα καπου κατι θα βρει κατι θα κανει και θα μας δωσει τον Ασσο αλλα και το οβερ που το βλεπω να εχει περισσοτερες πιθανοτητες να περασει.
ΜΠΑΡΝΕΤ-ΠΙΤΕΡΜΠΟΡΟ. Ουφ τι θακανουμε με αυτη την Πιτεμπορο ποσο ακομα θα μας πηγαινει ταμειο..να της δωσουμε αλλη μια ευκαιρια και να την κοντραρουμε το ΣαββΚυριακο?Τι λετε?Διπλο με ρισκο παιδια!!!!Πολυ ρισκο.
ΜΠΡΕΝΤΦΟΡΤ-ΜΠΕΡΙ. Καλως τα παιδια τι νεα ολα καλα...παμε για τον Ασσο τι λετε..ναι ε???Οταν ερθει πειτε μου να ερθω να βαρεσω παλαμακια Χ2 Ανοιχτη διπλη παρακαλω,και το οβερ να εχει καλες πιθανοτητες επαληθευσης.
Απο Κοφερανς κατι ακουγεται για δυο Διπλα αλλα ειλικρινα δεν εχω αποψη ειναι για τις ΕΞΕΤΕΡ,και ΝΟΡΘΓΟΥΙΤΣ....
Απο σκωτια λεω να ρισκαρω στο Διπλο της Στρανραερ και δεν θα αρκεστω σε καποιο αλλο σημειο μιας κ η Γκρετνα με την Νταντι πηρε παλι αναβολη. Αυτα για σημερα απο οτι ειδατε απεφυγα να σχολιασω ΤΣΑΜΠΙΟΝΛΙΓΚ διοτι δεν μπορω να εχω αποψη πιθανα οβερακια φαινονται ολα αλλα προσοχη.

Η σημερινη μου τριαδα χωρις να σας παρω στο λαιμο μου ειναι η εξης
(Α)
ΙΠΣΟΥΙΤΣ-ΑΣΣΟ
ΠΛΙΜΟΥΘ-ΑΣΣΟ
ΣΤΡΑΝΡΑΕΡ-ΔΙΠΛΟ.


(Β)
ΤΣΑΛΤΟΝ-ΟΒΕΡ
ΟΛΝΤΑΜ-ΑΣΣΟΣ
ΜΠΡΕΝΤΦΟΡΝΤ-ΟΒΕΡ

................Καλη Επιτυχια σε ολους................

Δεν υπάρχουν σχόλια: