Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Τα ζωδια το ειπαν θα εχει πολυ γουβα!!!!!!!!

Καλημερα σε ολους απο την ηλιολουστη Πατρα.Το σημερινο μου σχολιο τα λεει ολα.....5 μερες να μελεταγα τα χτεσινα παιχνιδια δεν υπηρχε περιπτωση να παω ταμειο.Οι book απο νωρις ειχαν προβλεψει τα παντα κ τα ειχαν ετσι τετμημενα τα παιχνιδια στο κουπονι ετσι ωστε να μην περασει τιποτα κ ολα τα δελτια να πανε στο μεταλικο κουβα.Εγω προσωπικα δεν ειχα ουτε μια επιτυχια,ολα εσπασαν και απορω σημερα ρε παιδια τι θα περασει.Τι???? Δεν ξερω παλι ειμαι επιφυλακτικος κ δεν ειμαι διαθεσιμος ναχωσω πολλα λεφτα.Σημερα ολα ειναι πιθανα υπαρχουν πολλα σημεια τα οποια ενω φαινονται να περνανε αερας εγω τα φοβαμαι.
Μια τριαδα που εχω παιξει απο χτες ειναι το
Γκλαντμπαχ-1,Πανσερραικος-1,Φιορεντινα-1 και σαν εναλλακτικη λυση Μπεσικτας-1.

Αργοτερα θα εχω και αλλες εκτιμησεις κ φυσικα τις εκτιμησεις του Βορρα......Sallute!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

tsounami είπε...

ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΧΘΕς ΕΙΤΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ
ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΠΟΡΝΤΟ
ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ
ΘΕΛΤΑ ΚΑΙ
ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ
ΜΠΕΡΤΟΝ
ΣΑΝΤΟΣ ΛΑΓΚΟΥΝΑ
ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΟΝΕΣΕ Η ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΤΩΝ ΜΠΟΥΚ