Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

Eγω την Τσεζενα θα την σωσω!!!!!!!!!


Καλησπερα φιλοι μου ενα νεο στοιχηματικο κουπονι εχουμε ολοι στα χερια μας κ η μελετη εχει ξεκινησει για τα καλα.Τα πραγματα δεν ειναι ομως οπως φαινονται αλλα ειναι παρα πολυ δυσκολα κ παρα πολλα παιχνιδια ειναι ετοιμα για να σπασουν μιας κ η τριτη ειναι μια δυσκολη μερα για στοιχημα.
Εγω το μονο που θα σας πω για την ωρα ειναι η πληροφορια μου απο την ιταλια που ολοι θελουν να σωθει η CESENA!!!!Οτι και να σημαινει αυτο εγω αυτη την ομαδα θα την υποστηριξω απλα θα την καλυψω στο Χ το οποιο με μια πληρωμενη διπλη δεν ειναι καθολου κακο.Η προιστορια ειναι με το μερος της αφου εχει κανει δυο διπλα κ εχει κ αρκετα Χ μεσα στο Μπαρι..γιατι λοιπον να μην την υποστηριξω???Ειναι καμια υπερομαδα η Μπαρι...παω με το κινητρο παιδια και δεν αλλαζω...Χ2 η Τσεζενα.

Αργοτερα θα αναρτησω κ τις υπολοιπες εκτιμησεις μου γιατι ακομα ειναι λιγο νωρις,μαθαινοντας καποια τελευταια νεα πιστευω να παμε καλα κ σημερα...

Sallute!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: