Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Σημερα ειμαστε Νοτιγχαμ δαγκωτο


Καλησπερα φιλοι μου κ καλη εβδομαδα να εχουμε.Αλλο ενα μετριο εως καλο σαββατοκυριακο περασε με το ταμειο μας να ανεβηκε αλλα να παραμενει σε μια σταθερη θεση.Ο συνεργατης μου ο Tsounami παρα την απουσια του για καθαρα οικογενειακους λογους παλι παπαδες εκανε βγαζοντας ενα τρελο δελτιο αξιας 1700ευρω θα αναμενουμε την δημοσιευση του δελτιο του.....
Παντα τετοια να του ευχηθουμε και να παμε στα σημερινα που βασικη μου επιλογη δεν ειναι αλλη απτην Νοτιγχαμ του Φορεστ οπου θελει το τριποντο οσο τιποτα αλλο αυτη την στιγμη θα παω με την φανελα λοιπον κ για αυτους που ρισκαρουν οπως εγω θα θα μπορουσα να βαλω και σε ενα δελτιο το ημιχρονο Χ αφου συνηθως η Νοτιγχαμ σκοραρει στο δευτερο ημιχρονο.Τωρα θα μου πειτε με τι να το συνδιασω αφου η Ελληνικη Εταιρεια μας προσφερει τα παιχνιδια σε δυαδες....Δυσκολο θα ρισκαρα σε δυο σημεια παιζοντας τα σε ξεχωριστα δελτια το ενα θαναι το οβερ της Φραιμπουργκ και το οβερ της Μπελενεσες.Διαλεξετε και παρτε ειναι δυσκολα ομως σημερα κ οποιος δεν θελει να ρισκαρει καλυτερα ναμην παιξει........

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: