Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

Ναιμεγκεν και ξερο ψωμι!!!!!!


Καλημερα παιδια οπως ειδατε κ εσεις η χασουρα χτες ηταν παλι μεγαλη..ειχα στα χερια μου παρα πολλα παιχνιδια απο αυτα που προτεινα κι ομως παλι εκανα το θαυμα μου κ επεσα σε λουμπα.Ενταξει ειναι να σε θελει κιολας κ εμενα αυτη την περιοδο δεν με παει με τιποτα.Κριση ειναι και θα περασει που θα παει. Σημερα το κουπονι ειναι εξισου δυσκολο και αρκετα περιεργο αλλα αν δεν παω και σημερα ταμειο θα σκασω!!!!!!Η ομαδα μου για σημερα ειναι η Ναιμενγκεν..τοσο στο διπλο οσο και στο οβερ...Το παιχνιδι αυτο ειναι ο ορισμος του οβερ και πιστευω το εστω 1,50 να περασει ευκολα αλλα εμενα προσωπικα μου αρεσει κ τι διπλο που στανταρ θα το τιμησω σε καποιο απο τα δελτια μου σημερα.

Βερντερ-Διπλο ρισκου
Βιγιαρεαλ-Διπλο
Εσπανιολ-2Χ
Οσασουνα-Ασσος
Σανταντερ-Οβερ
Αλμπαθετε-Χ(1)
Καστεγιον-Χ



1 σχόλιο:

tsounami είπε...

bigiareal-saragosa-espaniol-saragosa