Σάββατο 22 Μαρτίου 2008

Με κινησεις οπως του λαγου θα πατησω σημερα!!!


Καλησπερα φιλοι μου αλλο ενα μαθημα επαγγελματισμου αποτυπωθηκε στο μυαλο μου με την πρωινη εκπομπη στο SPORTFMPATRAS. Ολα καλα και ωραια ηταν με αρχηγο της ομαδας τον Τακη Μπουλη κ υπαρχηγο την Εφη Λαλιωτη βγαλαμε μια ακρη οσον αφορα τα σημερινα παιχνιδια.Παμε γρηγορα στα σημερινα μιας και η ωρα δεν μας παιρνει για πολλα πολλα.
Αταλαντα-Κατανια.Απο οβερ ξεκιναω και μενω εκει
Ρετζινα-Ναπολι.Ασσος και θαναι στις επιλογες μου
Σαμπντορια-Καλιαρι.Ενα θα πω μην επιλεξετε το ασσο κρυβει παγιδες το παιχνιδι.
Τορινο-Μιλαν.Κοπελα μου θες να βγεις Champion League παρε το διπλο κ μετα μιλαμε.
Νυρεμβεργη-Μποχουμ.Ασσος επιλογη της Κυριας Λαλιωτη.
Ατρομητος-Εργοτελης.Μμμμμμμμμμμ.....Βρωμαει το ψαρι.
Μπακμπερν-Γουιγκαν.Πεθαναμε στην βρωμαααααααα
Νιουκαστλ-Φουλαμ.Ασσος φορτωστε απτην Λαλιωτη
Νοργουιτς-Κολτσεστερ.Πιθανος ασσος..τελειωσε η Κολτσεστερ.
Κρου-Χαρτπουλ.Ειναι και αυτο το σημειο στις επιλογες μου..ποιο ειναι??ασσος παιδια
Μπρεντφορντ-Ρεξαμ.Ενα διπλο φερε για την φανελα και μετα πεσε........
Τσεστερ-Νταρλιγκτον.Τι λετε απο ντερμπι σε ντερμπι θα παμε ε....το διπλο ειναι το φαβορι αλλα θελει και το χημαρακι διπλα.
Χερεφοντ-Ακριγκτον-Οβερ τα παιδια μας
Γκρασχοπερς-Σεν γκαλεν. Ασσος κ θα ειναι στις επιλογες μου
Μπουγιουχεσιρ-Μπεσικτας.Μια απτα ιδια διπλο
Χιχον-Σοσιεδαδ.διπλο με καλυψη στο Χ.

Αυτα για την ωρα παιδια αργοτερα αναλογα με την εξελιξη του κουπονιου θα εχουμε την καταλληλη ενημερωση.

Τριαδουλα για σημερα ε???Αφου ειμαι γκαντεμης σας τοχω πει μπορει να περασουν ολα τα παιχνιδια κ να κολλησω σε τρια αλλα εγω σημερα παιζω.

Ρεντζινα-Ασσο
Νυρεμβεργη-Ασσο
Κρου-Οβερ και Ασσο.

Και μια τριαδα απο τον Τακη Μπουλη

Νοργουιτς-1,Ροδεραμ-χ2,Χερενφεν-1
Τα λεμε αργοτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: