Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Επιτελους Ειδαμε φως!!!!!


Φιλαρακια μου επιτελους!!!!Ενα ταμειο ρε παιδια να παρουμε λιγο τα πανω μας γιατι μας πηρε πολυ και μας εστειλε αδιαβαστους η κατρακυλα της Κυριακης.Καταρχην να ξεκινησω απο τα διαδυκτιακα που αποδω κ περα θα αναρτουνται καθημερινως..Το παιχνιδι απο την Πολωνια το παισαμε πανηγυρικα με σκορ 0-2 στην αντιπερα οχθη το Ολλανδικο ηταν η κορυφη του τρενου με 1-3 κερδιζοντας και το διπλο αλλα το οβερ που προτειναμε.
Παμε στα δικα μας τωρα οπου η Κυρια Μπρεσια μας εκανε το χατιρη κ εφερε το διπλο αφου ειχαμε πει οτι θα παρει τουλαχιστον την ισοπαλια κ μετα το διπλο.Στο αλλο μας παιχνιδι ομως απην Αγγλια δεν μας εκανε την χαρη η Χερεφοντ κ ετσι ειχα με ενα πολυ ωραιο 3/4 ....

Ευχομαι να εχουμε μια τετοια συνεχεια απο δω κ περα...Καληνυχτα Μαχητες μου!!!!!!!

Υ.Γ Το σημερινο ταμειο το αφιερωνω στο φιλο μου τον yoihan που μου δινει δυναμη να συνεχισω το εργο μου!!!

2 σχόλια:

tsounami είπε...

ΕΛΑ ΣΕΝ ΕΙΧΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ
ΡΑΠΙΝΥ
ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ
ΜΙΛΑΝ
ΑΜΠΡΟΟΥΘ

yiohan είπε...

σταυρο σε ευχαριστω αλλα μεγαλο ρολο παιζει οτι σου αρεσει πραγματικα αυτο που κανεις