Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Μαυρη μαυριλα πλακωσε......που πηγαν τα ταμεια???


Καλησπερα φιλοι μου τι να εννοει αραγε ο ποιητης με την παραπανω επικεφαλιδα??Ε??
Καταστροφη και αν δεν σας αρεσει αυτη η λεξη παμε με την κλασσικη πολυ γουβας φιλοι μου αυτο το σαββατοκυριακο που μας περασε.Ηταν ενα απτα χειροτερα εντυπα που εχω δει!!!!!Στην κυριολεξια δεν μπορουσα τι να πρωτο καλυψω,τι να πρωτο διορθωσω,και τι να πω και σε εσας.Τιποτα παιδια αυτη ειναι η μονη λεξη που ισως μου αναγωρισει ενα ελαφρυντικο στην ολη υποθεση.Τελοσπαντων αναμενουμε καλυτερα και τα περιμενω για οπως σας ειχα πει απτην αρχη δεν μου αρεσει να χανω αλλα αυτη την φορα δεν τα καταφερα ηταν δυσκολα τα πραγματα παιδες.Σας υποσχομαι καλυτερες μερες απο και περα..
Οσον αφορα τα σημερινα δεν πιστευω να περιμενετε εκτιμησεις ?????Ουτε κατα διανοια να σας περασει απο το μυαλο να πονταρεται σημερα σε καποιο παιχνιδι....Εγω προσωπικα απεχω πανηγυρικα σημερα κ ισως ασχοληθω με λιγο live το βραδυ που ολο και κατι θα εχει......

Σε λιγο θα σας αναρτησω και το αυριανο κουπονι!!!!!!!!

Καλο σας Απογευμα!!!!!!

1 σχόλιο:

yiohan είπε...

που ειναι ο Βαγκνερ; που ειναι ο Πουτσινι; Γερα μπουκ μη μασας.ΠΑΟΚ FOR EVER