Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Ας ειναι καλα η μπιλμπαο.....1-2


Καλημερα φιλοι μου.Αλλο ενα κουπονι πολλαπλων επιλογων ειναι ηδη παρελθον κ το μυαλο μας αρχιζει να μελετα το επομενο κουπονι.Σημερα ημερα δεν ειναι καταλληλη για πονταρισμα κ για στοιχημα σε δελτιο απτην αλλη πιστευω οτι οι παιχτες που ειναι χρηστες του διαδυκτιου εχουν την ευκαιρια να ασχοληθουν με καποια ειδικα στοιχηματα οπως goal/goal,first goal, και ενα πολυ ωραιο στοιχημα που ανακαλυψα τον χρονο τον γκολ δηλαδη θα μπει στο πρωτο ημιωρο η στο δευτερο..και αλλα πολλα.
Παμε στα σημερινα.
Καλαματα-Πας Γιαννενα.
Παιχνιδι το οποιο ειναι πολυ δυσκολο για να βρουμε το φαβορι παρολου που φαινεται να ειναι οΠΑΣ θα μου επιτρεψετε να εχω μια αμφιβολια για αυτο κ θα ξεκιναγα απο ενα Χ το ημιχρονο κ , μετα θα εβαζα κ το διπλο.....
Γκλανμπαχ-Μαιντζ.
Ενα καθαρα no bet παιχνιδι κ θα σας το αναλυσω...και οι δυο ομαδες θα παραταχθουν για την νικη διοτι την προηγουμενη αγωνιστικη εφαγαν τα μουτρα τους και σημερα θελουν να μας αποδειξουν οτι απλα δεν ετυχαν σε καλη μερα.Δεν με πειθει καμια ρε παιδια απο τις δυο απλα μου αρεσει το οβερακι...πανω κατω τρωνε και βαζουν ετσι θα κανουν κ σημερα....Οβερ λοιπον.
Ναντ-Μπαστια
Οποιος θελεινα λεγεται πρωταθλητης πρεπει να το αποδεικνυει και στην πραξη...να σε δω κουκλα μου σημερα ναντ.Ασσος
Μπριστολ Σιτυ-Παλας
Οποιος βαλει γκολ κερδιζει ποιος θα το βαλει ειναι το θεμα και αν μπορει..Αντερακι κατα την γνωμη μου..
Λειρια-Μπελενενσες
2,00 το οβερ...λετε να δουμε κανα ανοικτο σκορ........θα ρισκαρω

Παιδες η μερα ειναι δυσκολη μην χαλατε την ζαχαρενια σας και αυριο μερα ειναι..εχουμε κ τον Ολυμπιακο.......να το ξαναπω τον Ολυμπιακο......

Καλο απογευμα.........

2 σχόλια:

76g76g είπε...

stauro kali tixi!!!!!

booker είπε...

να σια καλα φιλε μου 76g76g μαζι θα κανουμε μια προσπαθεια να περνουμε κθε μερα λεφτα..