Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Ενα ματσο χαλια!!!!!!


Καλημερα φιλοι μου τι ναπουμε για τα χτεσινα 'ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΧΑΛΙΑ' εγω προσωπικα χτες δεν μπορεσα να κλεισω ουτε ενα δελτιο η αληθεια να λεγεται.Πιστευω ομως οτι σημερα πρεπει να ρεφαρουμε ολοι μαζι διοτι...δεν μου αρεσει να χανω..
Σημερα πιστευω οτι ο ΟΠΑΠ ειναι αρκετα διαβασμενος σε σχεδον ολο το κουπονι διασκορπωντας ετσι τα επικινδυνα σημεια εκει που πρεπει ετσι ωστε να την πατησουμε......Για να δουμε θα την πατησουμε?????

Τα σημεια τα οποια κραταω απο ολο το κουπονι ειναι τα εξης.

ΓΕΡΜΑΝΙΑ Β'

ΑΑΧΕΝ-ΒΕΧΕΝ. Εδω θεωρω οτι το παιχνιδι θελει λιγο προσοχη,αποφευγω το σημειο και περνω το οβερ που εχει αρκετες πιθανοτητες επαληθευσης.
ΑΟΥΣΜΠΟΥΡΓΚ-ΟΦΕΝΜΠΑΧ. Πιστευω οτι η Οφενμπαχ δεν ειναι ομαδα που θα σπασει το σερι της Αουγκσπουργκ,Ασσος κια λιγο Χ το παιχνιδι.
ΑΟΥΕ-ΠΑΝΤΕΡΜΠΟΡΝ. Εδω λεω να ακολουθησω την προιστορια οπου θεκει την Αουε να κερδιζει σχεδον ολα τα παιχνιδια κ με σκορ 1-0 ,θα παω με τον Ασσο αλλα επειδη η Παντερμπον τελευταια μας εχει συνηθησει στα ανοιχτα σκορ, στις επιλογες μου θαναι κ το οβερ σαν δευτερη επιλογη.
ΟΣΝΑΜΠΡΙΚ-ΓΚΑΝΤΜΠΑΧ.
(ΟΒΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ)
ΣΑΝ ΠΑΟΥΛΙ-ΓΚΡΟΙΤΕΡ.

Σε λιγο θα επανελθω με τα υπολοιπα πρωταθληματα...

Εχω επιλεξει καποια σημεια αποτα επομενα παιχνιδια γιατι η χημεια ειναι πολυ δυσκολη.


ΡΑΠΙΝΤ ΒΙΕΝΝΗΣ-ΔΙΠΛΟ
ΟΦΗ-ΑΣΣΟΣ
ΓΙΟΥΝΙΓΚ ΜΠΟΙΣ-ΟΒΕΡ
ΖΥΡΙΧΗ-2Χ
ΜΠΑΓΕΡΝ-ΧΗΜ/1ΤΕΛ
ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ-ΑΣΣΟΣ
ΜΠΟΡΝΤΟ-ΑΣΣΟΣ

Αν εχω κατι αλλο θα σας ενημερωσω παιδες!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: