Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Καλημερα Μαχητες μου!!!!!!!!


Καλημερα περα για περα φιλοι μου ενα νεο στοιχηματικο κουπονι εχουμε ολοι στα χερια μας κ ελπιζουμε να παρουμε πισω την χασουρα της κυριακης που μας περασε..Ενταξει ζησαμε να το δουμε κ αυτο απο την Ελληνικη Στοιχηματικη Εταιρεια να λεμε οτι το καθημερινο προγραμμα ειναι καλυτερο απο αυτο των αργιων....Μαλιστα!!!! Παμε στα σημερινα που λεω να ξεκινησουμε λιγο διαφορετικα...και θα ξεκινησουμε με τα διαδυκτιακα στοιχηματα......
Let's Gooooooooooooooo!!!!!!!!!!

Πρωτο παιχνιδι σημερα ειναι απο την Πολωνια και ειναι το

Polonia Bytom-Legia Warsaw .Δυο ομαδες με διαφορετικο στοχο στο πρωταθλημα η μεν Bytom αγωνιζεται για την σωτηρια της εννοω η Legia κανει πρωταθλητισμο.Η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη μεταξυ τους και αυτη θα φανει κ μεσα στο γηπεδο σημερα.Το σημειο που επιλεγω ειναι το διπλο κ απο κοντα και το οβερ που το εχει επαληθευση αρκετες φορες η προιστορια.Βασικο σημειο το διπλο.
Το αλλο παιχνιδι ειναι απο την Ολλανδια και ειναι το
Ντόρντρεχτ'90 vs Ρόντα οπου εδω σαν βασικη μου επιλογη εχω και το διπλο αλλα και το οβερ διοτι και τα δυο εχουν ακριβως της ιδιες πιθανοτητες..αλλα επιδη μαρεσει να ρισκαρω θα παρω το διπλο.

Παμε στα δικα τωρα με βασικη επιλογη το διπλο της Χερεφοντ..την ομαδα τρενο οπως την ονομαζουν μαζι της λοιπον ειμαι σημερα κ απο κοντα κ το οβερακι.Μετα λεω να παμε μια βολτα μεχρι την Ιταλια οπου η Κυρια για σημερα ειναι η Μπρεσια η οποια αντιπετωπιζει εναν αξιολογο αντιπαλο την Ασκολι αλλα πιστευω οτι εστω και τον βαθμο θα τον τσιμπησει.

Οσον αφορα τα υπολοιπα θατα ξαναπουμε αργοτερα παιδες την Καλημερα μου


Δεν υπάρχουν σχόλια: