Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Aπτην αρχαιοτητα στο αιμα μας κυλουσε..το τοπι!!!


Καλημερα φιλοι μου τι ναπω για τα χτεσινα η μαλλον απο που να αρχισω κ που να τελειωσω!!!Κριμα για την Ελλαδα κ μετα για τους αλλους αλλα ενταξει.. να μπω στο κοπο να σχολιασω για μια ομαδα που κρατα την προκριση για ενα σχεδον ολοκληρο παιχνιδι κ την χαριζει φορα παρτιδα μεσα σε ενα δεκαλεπτο η μηπως να σας μιλησω για την ισπανικο διασυρμο?Οχι φυσικα απλα ομορφα-λιτα για οσα εγιναν χτες οι προγονοι ,μας κ ξεκινησαν την προπονηση για παν ενδεχομενο(Βλεπε Φωτο).
Οσον αφορα το στοιχημα πηγαμε αρκετα καλα με τα 2/3 σημεια αφου η Χεταφε δεν μπορυσε να κρατηθει για τριαντα δευτερολεπτα ετσι ωστε να μας πληρωσει το ωραιο Χτου ημιχρονο κ να περναμε στο στανταρ Ασσακι μετα,αλλα αυτα εχει το τοπι.Επειτα πιασαμε το ΒΑΡΒΑΤΟ οβερακι (2,25) της τοτεναμ κ το ακριβες συνολο των γκολ 2. Και για το τελος το στανταρ για εμενα ηταν το οβερακι της Χελσιμποργκ του θα εκλεινε την τριαδουλα μου αλλα κ την βραδια μου ευχαρηστα αλλα ειπαμε τοπι ειναι..Τεσπα.......

Οσον αφορα για το σημερινο κουπονι η μελετη εχει ξεκινησει κ απο μια πρωτη ματια εκτιμω πως θελει πολυ προσοχη!!Ενα πραγμα που μου εκανε εντυπωση ειναι παλι τα γνωστα μικρα ποσοστα της ελληνικης εταιρειας,σημεια τα οποια εχουν πεταξει αρκετες φορες δελτια στο γουβα..αρα εν ολιγοις θα πρεπει να τα προσεξουμε.Οι αναλυσεις μου-εκτιμησεις μου θα αναρτηθουν αργοτερα κ καποια διαδυκτιακα παιχνιδια τα οποια κ αυτα κανουν την δουλεια τους.

Θα τα πουμε αργοτερα παιχταραδες μου.....
Καλο μεσημερι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: