Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Πρεπει να πληρωθουμε σημερα!!!!!!!!!


Καλησπερα φιλοι μου.Ο θρυλος μας εκανε περιφανους χθες αποδεικνυοντας μας πως δεν ειμαι τυχαια αυτη την χρονια ευρωπαιος.
Κοιταξε στα ματια την τσελσι και θα μπορουσε να παρει κ την νικη αλλα οπως εςιχε πει καποτε κ ο Οσιμ η μπαλα ειναι πορνη...
Παμε στα σημερινα που μεν ειναι δυσκολα για εκτιμησεις αλλα κατι θα κανουμε εστω και για το διαδυκτιο

ΑΡΣΕΝΑΛ-ΜΙΛΑΝ
Τρεχατε ποδαρακια μου ειναι το παιχνιδι πιστευω θα ειναι ενας αγωνας με πλουσιο θεαμα γκολ...αλλα κ πολυ ξυλο.Παω με την Αρσεναλ σημερα σαν σημειο, και σκορερ σε οποιοδηποτε λεπτο του παιχνιδιου τον Αντεμπαγιολ..θα ρισκαρα κ στο γκολ/γκολ δηλαδη να βαλουν κ οι δυο ομαδες γκολ αλλα οι Αγγλοι ειναι πολυ σφηχτοι στην αμυνα ρε παιδια..αν μπει γκολ νωρις ομως το live θα παρει φωτια.

ΛΥΩΝ-ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ.
Αλλη μια παιχνιδαρα αποψε θα γινει πολεμος...γκολ/γκολ κ οβερ λεω εγω..
ΣΕΛΤΙΚ-ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ.
Προσοχη
ΦΕΝΕΡ-ΣΕΒΙΛΛΗ.
Τωρα πως θα κερδισει η σεβιλλη μεσα στην τουρκια δεν ξερω..και ουτε θα πληρωσω για να μαθω Ασσο(Χ) διπλη πληρωμενη
ΜΑΔΕΡΓΟΥΕΛ-ΙΝΒΕΡΝΕΣ
Εδω θαχουμε γκολ παιδια πιστευω αλλα επειδη μου αρεσει να ρισκαρω θα παρω τον Ασσο κ μετα ολα τα αλλα

COPA LIMPERTADORES

Δυο ειναι τα παιχνιδακια που θα με απασχολησουν σημερα
Κλαμπ κ η Μποκα

Κλαμπ Αμερικα Ασσος πρωινος πολυ ομως ρε παιδια αξιζει για 1.45 ναμεινουμε ξυπνοι?Δεν ξερω παντως Ασσος θαναι.
Μποκα.Διπλο γιατι η μποκα ειναι μποκα!!!!!!

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

ΑΡΣΕΝΑΛ-ΑΣΣΟΣ (ΜΟΝΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟ)
ΜΠΟΚΑ-ΔΙΠΛΟ
ΛΥΩΝ-ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ-ΓΚΟΛ/ΓΚΟΛ-ΟΒΕΡ
ΦΕΝΕΡ-ΑΣΣΟΣ
ΚΛΑΜΠ ΑΜΕΡΙΚΑ.ΑΣΣΟΣ
ΜΑΔΕΡΓΟΥΕΛ.ΑΣΣΟΣ Κ ΑΡΚΕΤΑ ΤΕΡΜΑΤΑ

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΙΚΕ ΣΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟ LIVE ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.......

Υ.Γ Η στοιχηματικη ομαδα του σαιτ ευχαριστει τον κυριο Μπουλη απο το SPORTFM PATRAS
για τα καλα του λογια κ ναναι παντα καλα.

2 σχόλια:

Croc είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ!ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΤΑΜΕΙΟ...ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟ "ΡΙΞΩ"...

Croc είπε...

1ο Δελτιο
221-1 (Arsenal) (οι απατεωνες 1,70 απο 1,90)
213-over (Λυων 1,95)
2ο Δελτιο
215 under (Σεβιλλη 1,60)
222 2 (Boca 1,50 απο 1,75)

ΟΠΑΠ σου φευγω!