Σάββατο 19 Ιουλίου 2008

To Πρωινο στο Sportfmpatras εχει αλλο χρωμα!!!!!!!



Καλημερα φιλοι μου ακομα δεν εχει ξημερωσει και εγω σας παρουσιαζω το σημερινο μου κουπονι παρεα με τις εκτιμησεις μου.Πριν σας δωσω τα σημεια μου ενα θασας πω το κουπονι ειναι παγιδα προσεξτε παρα πολυ διοτι το να κερδιζουμε χρηματ ειναι καλα το δινουμε ομως????
Λιγα και καλα λοιπον με κανα 3ευρω και αντε γεια δεν μου εμπνεει ρε μαγκες εμπιστοσυνη τι να κανω....να σας λεω παπατζες οχι!!!!!
Λοιπον εχουμε και λεμε



(Α )

216-ΡΑΝΤΕΡΣ-ΑΑΡΧΟΥΣ-ΟΒΕΡ
232-ΜΟΛΝΤΕ-ΒΑΛΕΡΕΓΚΑ-ΟΒΕΡ
246-ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ-ΛΟΣ ΑΝΤΕΛΕΣ-ΟΒΕΡ


(Β)

215-ΣΙΡΙΟΥΣ-ΑΝΤΒΙΝΤΑΜΠΕΡΓΚ-Χ
221-ΑΑΡΑΟΥ-ΣΙΟΝ-Χ
243-ΓΚΡΕΜΙΟ-ΚΡΟΥΙΖΕΡΟ-Χ

Αυτα και απο εμενα τα υπολοιπα αυριο 11 ηωρα στην ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΑΜΕ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΟ SPORTFMPATRAS 96,3FM.
ΠΛΗΚΤΡΩΛΟΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΙΤ WWW.SPORTMFMPATRAS.GR ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ...

Με εκτιμηση Σταυρος




Δεν υπάρχουν σχόλια: