Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

Το στοιχημα ειναι ενα παιχνιδι.....οπως το τρενο!!!!Κανει παντα στασεις!!!!

Καλησπερα φιλοι μου καλοι τι κανετε???Καταρχην απολογουμε για την χτεσινη μου απουσια..δυστυχως τα μπλακ αουτ ξεκινησαν και στην γειτωννια μας με αποτελεσμα να παει στραφη η μερα!!!!!!!!!Δεν πειραζει θα τα ρυθμησουμε ολα...
Ενα πολυ καλο ταμειο με τρια ΧΗΝΑΡΙΑ μας περιμενε ξημερωματα σαββατο εμενα και τους φιλους μου αφου χασαμε την πρωτη τριαδα αμεσως ειχα το μυαλο μου στα Χ....περασαν αερας και με αποδοση παλικαρισια......
Σημερα σημερα λεω οπως και χτες να κανω την παπια και εσεις το παπι!!!!!!!
Μην ασχοληστε την σημερινη η μερα με το στοιχημα ..καπως μουφα μου φανταζει η δουλεια απο ποτε ο Ο.Π.Α.Π βαζει δυαδες οεοεοεοεοεο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Φιλια Μοuse!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: