Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

Στην Ζουγκλα ολοι παρεα με τον Ταρζαν!!!!!!



Καλησπερα σε ολους τους φιλους του Στοιχηματος και γιατι οχι και της Ζουγκλας!!!!Στην ζουγκλα μαγκες μου γιατι οχι,ουτε βενζινα-ουτε ρευμα-ουτε τηλεφωνο τιποτα..εμεις εσεις και οι μαιμουδες!!!!!Τα πραγματα εχουν ξεφυγει το ξερω απο το βασικο παραγοντα του σαιτ αλλα μια και σημερα ο Ο.Π.Α.Π θελησε να μας προστατεψει(ζησαμε να τακουσουμε και αυτο) ειπε να μας δωσει ενα και μονο παιχνιδι!!!!!Δεν θα παρω φιλε μου λυπαμαι.....
Στα δικα μας τωρα το εχω πει-και θα το λεω μια ζωη το Στοιχημα ειναι χομπι-ειναι διασκεδαση-και οχι για να φταιξουμε την προικα μας η την ζωη μας!!!!!Μην πεφτετε σε τετοιες καθημερινες αμαρτιες και ξεφυγετε γιατι μετα χαιρετισματα λοιπον στην εξουσια!!!!!!!
Μην σας κουραζω με διαφορα τετοια τα ξερετε αλλωστε...

Μια χαρη απο τουε φιλους που τους χιλιοευχαρηστω που σε καθημερινη βαση εκαναν το ρεκορ μου σε 154 επισκεπτες καθημερινως να αφηνουν το σχολιο τους σε κατι που διαφωνουν-που δεν θελουν-που θελουν αλλα και που προτεινουν!!!!Σε καθε αναρτηση στο κατω μερος υπαρχει ενα μικρο εικονιδιο με την ενδειξη ΣΧΟΛΙΟ εκει λοιπον πατωντας γραφτετε αυτο που θελετε ειδαλλιως υπαρχει και αλλη λυση το Msn Μου (mousebook@windowslive.com)οπου μπορουμε να τα λεμε σε οποιοδηποτε χρονο και στιγμη!!!!

Σας ευχαρηστω ολους
Με εκτιμηση Mouse!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: