Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Οτι λαμπει δεν ειναι Χρυσος ρε παιδια.........



Καλησπερα φιλοι μου.Εδω ειμαι παλι να μιλησουμε για Στοιχημα και για οτι αλλαγες εχουμε απο εδω και περα...Λοιπον σαν παλιοπαιδο ας ρηξω την πρωτη μου κακια ετσι για το καλο που λεμε....
"ΟΤΙ ΛΑΜΠΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ" Αυτη ειναι η επικεφαλιδα που ειναι ετοιμοπολεμη να εμφανηστει σε ολα λοιπον τα σαιτ, και ο λογος διοτι η Ελληνικη εταιρεια Στοιχηματων μεν εκανε ενα βημα μπροστα στο στοιχημα αλλα οσο πατα η γατα!!!!
Δεν μπορεις ρε φιλε να δινεις σε ενα αντε βαρια δυο αγωνες (ημχρ/
u-o/σκορ-γκολ)και στα αλλα ενα ξερο σημειο η σε κανενα η σε ολα....μην αρχιζουμε τα ιδια για οσους φερουμε παλι απο τις εταιρειες θα τους χασουμε......φιλικη προειδοποιηση!!!!!!!!!

Παμε να δουμε και το σημερινο κουπονακι και εχω επιλεξει καποια σημεια και καποιες τριαδουλες.

104.ΓΚΕΦΛΕ-ΧΕΛΣΙΝΓΚΜΠΟΡΓΚ. Το στοιχημα 2/3 γκολ ειναι μια χαρα για σημερα!!!
107.ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΣΠΑΡΤΑ. Το ημιχρονιο πολυ πιθανο να ειναι Χ και με αποδοση 1,80
111.ΚΑΡΝΤΙΦ-ΜΙΛΤΟΝΣ . Προσοχη φιλοι μου σε αυτο το παιχνιδι!!!
114.ΚΡΟΥ-ΜΠΡΙΣΤΟΛ ΣΙΤΥ
. Μενα Χ2 ειμαστε οκ!!
115.ΛΙΝΤΣ-ΚΡΙΣΤΑΛ ΠΑΛΛΑΣ. Για αλλη μια φορα θαμαι με τα παγωνια...(1)
116.ΜΠΕΡΝΛΙ-ΟΛΝΤΑΜ. Ναι καλα και εγω ειμαι ο Τιραμολλας....Χ2
117.ΠΡΕΣΤΟΝ-ΝΤΕΡΜΠΥ. Η γηπεδουχος εχει καλες βασεις για να παρει το παιχνιδι...(1)
119.ΣΑΟΥΘΑΜΠΤΟΝ-ΜΠΕΡΜΙΓΧΑΜ. Χ το ημιχρονιο.....και 1,90!!!
123.ΜΠΟΕΜΙΑΝ-ΝΤΡΟΧΕΝΤΑ. Αστειος ο ασσος....πονηρο το παιχνιδι...Χ2
135.ΛΙΜΠΕΡΤΑΔ-ΝΤΙΦΕΝΣΟΡ. Ασσος γαι καληνυχτα......(1)

Τα σημεια μου για σημερα ειναι αυτα η προταση μου.....

104.ΓΚΕΦΛΕ-ΧΕΛΣΙΜΠΟΡΓΚ. 2/3 ΓΚΟΛ
115.ΛΙΝΤΣ-ΚΡΙΣΤΑΛ ΠΑΛΛΑΣ. (1)
117.ΠΡΕΣΤΟΝ-ΝΤΕΡΜΠΥ. (1)
η
135.ΛΙΜΠΕΡΤΑΔ-ΝΤΙΦΕΝΣΟΡ. (1)

Δεν υπάρχουν σχόλια: