Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008

Οι γκαιντες καλα κρατουν στη Σκωτια!!!!!!!!!!!


Καλημερα φιλοι μου το φεραμε απο δω το φεραμε απο εκει παλι στις λεπτομεριες χασαμε πολλα απο τα παιχνιδια που ειχαμε προτεινει τοσο στο σαιτ αλλα οσο και στην εκπομπη του Σαββατο.Απτην αλλη ομως νιωθω ικανοποιημενος που πολυ απο εσας επιλεξατε την σωστη τριαδα με δικη σας επιλογη ακουγοντας και φτιαχνοντας δελτιο.Ναι παιδες οσοι μου στειλατε μηνυμα για την ΑΝΝΑΝ ΑΘΛΕΤΙΚ ΤΟ 5,00 ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ και ηρθε σε ολους σας κουτι και με το διπλο της Πιτερχεντ 3,25 ηρθε και εδεσε!!!!Μπραβο σε ολου σας εγω ας μην εκανα σεφτε ...θαμαι εδω και θα σας ενημερωνω με την καλυτερη προγνωση και τα καλυτερα πονηρα σημεια!!!
Τριτη λοιπον αυριο μιας και τωρα βρηκα χρονο να γραψω το κουπονι ειναι ιδιαιτερα επικινδυνο και περιεργο,,,εχει παλι αυτο το Λιγκ Καπ Σκωτιας με Ανναν-Ν
ταμπατον και αλλες ομαδες που δεν εχω ακομη καταλαβει!!!!Θα το μαθω ομως....
Τα παιχνιδια
ειναι δυσκολα οπως ειπα αλλα υπαρχουν καποια σημεια για χαβαλε-παμε παλι για χαβαλε!!!!Θα μου πεις ρε φιλε εγω παιζω λεφτα τι χαβαλε και εγω σου απαντω αμα πας και βαζεις τα λεφτα σε Λιγκ Καπ Σκωτιας τοτε εισαι αξιος της τυχης σου!!!
Λοιπον παμε λιγο τα παιχνιδια που κρατησα...

111.ΒΕΝΤΣΠΙΛΙΣ-ΜΠΡΑΝ.(ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1-0 ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΠΡΑΝ)

Δυσκολο παιχνιδι για προγνωστικα μα την Μπραν να πηγαινει στην Latvia να κρατησει την προκριση στην επομενη φαση!!!Κομματακι δυσκολο παιδια ειναι πολυ δυσκολο το παιχνιδι και αν θα εδινα ενα σημειο θα ξεκιναγα απο το Χ και μετα θα πηγαινα στον Ασσο.

113-ΤΖΟΥΓΚΑΡΝΤΕΝ-ΝΟΡΚΕΠΙΝΓΚ.

Παιχτε το οβερ και εισαστε καλυμενοι.

Απο σκοτσεζικο κυπελλο κραταω μονο 126-ΡΟΣ ΚΑΟΥΝΤΙ-ΕΝΤΡΙ -ΑΣΣΟΣ και το 125-ΠΙΤΕΡΧΕΝΤ-ΝΤΑΡΦΕΛΜΙΝ-ΑΣΣΟΣ και ειναι αρκετα απο εκει!!!!

Μετα στο Ιρλαδικο παιχνιδι η εκπληξη παιζει πολυ με την Σαμροκ να εχει κανει πολλες τρελιτσες εκει μεσα γιαυτο προσοχη!!!!

Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ!!!!!!

Υ.Γ(Η ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ 5 ΜΕΡΕΣ....ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!)

Καληνυχτα Σταυρος!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: