Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008

Φυλλο και φτερο.....


Καλησπερα φιλοι μου παλι χτες φυλλο και φτερο γιναμε!!!!Τι θα γινει ρε πουστη μου που θα παει αυτη η γκαντεμια......δεν θα παει μακρυα παιδες οταν μου κανει τετοια κολπα τοσο πιο πολυ πεισμωνω και του χτυπαω ενα συστημα 9/9 και παμε παλι απτην αρχη!!!
Σημερα Παρασκευη ποτε πληρωσε ο Ο.Π.Α.Π παρασκευη για πληρωσει και σημερα....αν κοιταξουμε προσεχτη
κα το κουπονι μας μπορουμε να τσιμπησουμε κακα οβερακι στην Γερμανια Β' καλα για Γαλλια Β' δεν το συζητω καθολου ειναι σαν να μην υπαρχει για εμενα...πιθανος ασσος το Αννοβερο και οβερ αλλα επειδη θελει λιγο ψαξιμο ακομα το Γερμανικο ποδοσφαιρο παμε καλυτερα με το οβερ.
Καλα οσον αφορα την Σαουθεντ εχει καλη προιστορια και σαν Α
σσος και σαν Οβερακια αλλα δεν θελω να ρισκαρω.Απτην κατηγορια της Ιρλανδιας πολυ πολυ πλου προσοχη στο Ντροχεντα-Σαμροκ!!!!Η Μποεμιαν πιστευω οτι ευκολα η δυσκολα να το καθαρησει το παιχνιδι,για τα αλλα δεν εχω αποψη...Απο την χωρα του Νιεγκο δεν με εμπνευει ακτι ρε παιδια ισως το Ροζαριο-Κολον ειναι goal/goal και το Χιμνασια-Ουρακαν δεν θα χαλαγε κανεναν το Χ....Αυτα για Παρασκευη τι κραταμε θα μου πειτε τωρα!!!!!!!!!Μια τριαδουλα και πολυ ειναι....Λοιπον

113.ΓΚΡΟΙΤΕΡ-ΣΑΝ ΠΑΟΥΛΙ-ΟΒΕΡ
115.ΦΡΑΝΦΟΥΡΤΗ-ΚΟΜΠΛΕΤΖ-ΟΒΕΡ
136.ΓΚΑΛΓΟΥΕΙ-ΜΠΟΕΜΙΑΝ-2

Αυριο να μην ξεχναμε το ραντεβου μας στην Πρωινη εκπομπη του Sportfmpatras 11 με 13!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: