Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Καποιοι δεν εχουν καταλαβει πως να παιζουν Στοιχημα!!!!


Καλησπερα φιλοι μου μιας και τα παιχνιδια μας ειναι πολυ δυσκολα,παρολα αυτα στο τελος του αρθου θα εχω καποιες προτασεις.
Λοιπον πιστευω οτι πολυ κοσμος εχει επιλεξει μια λαθος ωοοτροπια οσον αφορα το Στοιχημα.Το εχουμε πει και εδω αλλα και στην Εκπομπη οτι απο το Στοιχημα δεν γινεται να πλουτησει καποιος ,ουτε και να κανει περιουσια.Αυτα γινονται μονο εαν δουλεψουμε τιμια και σωστα.Το μηνυμα ενος φιλου με εκανε λιγο να πιστευω οτι υπαρχουν ακομα τετοιοι παιχτες που παιζουν τετοια ποσα..(300-500-200)Φιλε μου δεν σε καταλαβαινω ειλικρινα ενω ο μεσος μισθος ενος ελληνα ειναι 600 ευρω εσυ θα παιξεις 1000 την μερα...σε θεωρω υπερβολικο και απαντα στην ερωτηση σου που μου ειπες για δεν κραταω ταμειο...και σου απαντω να το κανω τι?????Να βλεπεις αν το εχω παιξει με 3 ευρω η 300-να δεις αν πηρα 1000 η 10 ευρω...Εγω θα σου δινω τριαδες-δυαδες-εξαδες-διαδυκτιακα και εσυ απλα με τσεκαρεις- ακολουθεις!!!!Δεν χρειαζεται να κανουμε την ζωη των ανθρωπων δυσκολη.....Σου μιλαω σαν φιλος και απλα διαφωνω με τον τροπο που παιζεις!!!!
ΠΡΟΣΕΧΕ ΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ!!!!!

Περα απο αυτα ομως εχουμε και Στοιχημα σημερα και παρολου που τα παιχνιδια ειναι δυσκολα θα προτεινα ισως σαν καλη ευκαιρια το διπλο της Εγκριτε στην δυσκολη εδρα της Βασμπι!!

Αυριο λοιπον ανανεωνουμε το ραντεβου μας με πιο πολλα παιχνιδια!!!

Mouse!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: