Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Η ελλας παει για διακοπες!!!


Καλησπερα παιδες!!!!Ειπαμε οταν τα πραγματα ξεκαθαρησουν και εχουμε μια καλυτερη εικονα για την Ευρωπαικη διοργανωση τοτε θα υπαρχει ισως ενας λογος να ασχοληθουμε με αυτο....
Τι παιχνιδαρα θα γινει σημερα ε?
ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Θα παιχτει τρελη μπαλα,η μαλλον θα χαθει η μπαλα.Δυο ομαδες επιθετικες με εξαιρετικη ευκολια στο σκοραρισμα..θα μου πειτε τωρα πεσμας ρε φιλε οτι το παιχνιδι θαναι οβερ και μην μας κουραζεις!!!Ορκο δεν δινω παιδια και την αμαρτια μου θα την πω,πιστευω οτι θα δουμε ενα ανοικτο παιχνιδι και θα σκοραρουν και οι δυο ομαδες.Εχω ρισκαρει και εχω επιλεξει το goal/goal αλλα οχι στο οβερ γιατι δεν ειμαι ακομη σιγουρος το χρονικο σημειο που θα μπει το πρωτο γκολ.Αν θα εκανα μια μικρη μαντεψια πιστευω οτι το πρωτο ημιχρονο θαναι αναγνωριστηκω απο τις δυο ομαδες και αν θα εχουμε γκολ θαναι απο( 30' εως 45' και απο 60' εως 75)
Σημειο παιδια δεν μπορω να δωσω ειναι να παιξει καλυτερα λαχειο σημερα παρα σημειο.
Τι κραταμε......μονο το goal/goal.
Αλλο ενα παιχνιδιακι που θα με απασχολησει ειναι το
ΒΑΣΜΠΥ-ΜΠΡΟΜΠΑΜΠΡΟΙΚΑΝΑ
Πιθανο οβερ εδω με goal/goal σαν σοβαρο πονταρισμα.
Αυτα για σημερα και δεν εχω κατι αλλο να προσθεσω!!!!!!!

Με εκτιμηση Mouse!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: