Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Το παιχνιδι τελειωνει μονο οταν σφυρηξει ο διαιτητης!!!!!


Καλημερα σε ολους και ολες φιλους και φιλες του Αθλητισμου και του Στοιχηματος!!!!
Ενα απιστευτο παιχνιδι με ενα απιθανο φιναλε ηταν αυτο το χτεσινο...
Παμε και στα σημερινα γρηγορα σε σημεια διοτι ο χρονος μας πιεζει και μιας και εχουμε και τα γεννεθλια μας σημερα λεω να εξαφανηστουμε εγω και η γυναικα μου απο τον πλανητη Γη για αλλα κολπα!!!!!!!!!!

Σημεια μου λοιπον για σημερα.

214-Σλιγκο -Ασσος
216-Χιμνασια Λαπλατα-Ασσος
223-Βελεζ-2(Χ)
225Κρουιζερο-Οβερ
226-Μποταφογκο-Οβερ
234-Κολοραντο-Οβερ
236-Λος Αντζελες-Ασσος /Οβερ

Οσον αφορα το Ευρωπαικο Παιχνιδι για σημερα το 1,60 στον ασσο της Ολλανδιας ας το παιξουν αυτοι το παιχνιδι για εμενα ειναι goal/goal και οβερ

Αυτα ειναι τα σημεια μου για σημερα γνωμη μου μην σπαταλησετε πολλα χρηματα δεν αξιζει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: