Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Σημερα θα μιλησουμε για αληθειες και ψεματα!!!


Καλησπερα σε ολους και συγνωμη για την στοιχηματικη μου απουσια αλλα δεν ειχα ορεξη οχι για να γραψω αλα ουτε να ανοιξω τον υπολογιστη μετα οσα ειδαν τα ματακια μου. Η σημερινη φωτογραφια θα ειναι ενα παραδειγμα για ολους εμας τους μαλακες που παμε και τα καρφωνουμε στον οπαπ αλλα και στις εταιρειες για το στοιχημα!!!!!! Δεν παει αλλο δεν μπορω να βλεπω να σπανε τοσο ευκολα τα δελτια μου και χωρις να καταλαβαινω το λογο...ουτε προκειται να τον αναζητησω...τι θα κανω.....ναι θα παιζω στοιχημα αλλα με μετρο-με στανταρ χρηματα-με φαντασια και με την εννοια μου παντα στο μυαλο οτι ειναι ενα χομπι δεν θα πλουτησουμε απο αυτο.Μην χαλατε τα ωραια σας λεφτα σε μαλακιες......

Παμε στα σημερινα και σε μερικες εκτιμησεις

111-ΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΙΑ ΟΒΕΡ
125-ΑΣΣΟΣ ΚΑΙ Χ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
126-ΑΣΣΟΣ
131-ΑΣΣΟΣ
141-ΟΒΕΡ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ
144-ΟΒΕΡ ΚΑΙ Ο ΑΣΣΟΣ ΝΑ ΤΡΕΜΟΠΑΙΖΕΙ
154-ΑΣΣΟΣ

Αυτα για σημερα στα αλλα κλεινω ματια και ποδια μαζι

Μια τριαδα που εχω παιξει απο το πρωι ειναι

111-1 ασσος και οβερ σε δυο δελτια
126-1 ασσος
164-2 διπλο

Αντε γειαααααααααααααααααααααααααα................

Δεν υπάρχουν σχόλια: