Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

Το παν ειναι η Χημεια!!!!!!!!!!!!!!


Καλως τα παιδια καλως τα 3 μηδεν.Μην με ρωτηστε τιποτα για μεσοβδομαδα κουπονι διοτι εχασα πολλα λεφτα και αυτο θα μου γινει παραδειγμα για την συνεχεια που ερχεται και ειναι φορτωμενη.Το νεο κουπονι που ολοι εχετε στα χερια σας ειναι αρκετα καλο στοιχηματικα και πιστευω οτι αν κανουμε καλη ΧΗΜΕΙΑ!!!!!!!! θα παμε ταμειο οχι ενα αλλα πολλα...
Παρασκευη με φαβορι αλλα και σημεια στα οποια αναλογως με την προτιμηση του κοσμου και το πονταρισμα τους θα πεσουν η ακομα και θα φραχτουν οπως κανει τελευταια ο Ο.Π.Α.Π.
Παμε στα σημερινα απο την αρχη και χωρις φοβο και παθος.

Απο την Β' Γερμανιας εχω επιλεξει 3 σημεια για εσας σημερα και ειναι η ΚΑΙΖΕΡΣΛΑΟΥΤΕΡΝ-ΔΙΠΛΟ,Η ΒΕΧΕΝ-ΟΒΕΡ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΙΑ-ΟΒΕΡ.
Τουρκια η Μπερσικτας δεν θα εχει προβλημα ,ενω απο Γαλλια τα πραγματα ειναι καπως περιεργα και αναποδα..αλλα εχουμε και λεμε. ΑΜΙΑΝ-ΑΣΣΟΣ/Χ,ΓΚΡΕΝΟΜΠΛ-ΔΙΠΛΟ,ΤΡΟΥΑ-ΑΣΣΟΣ τα αλλα δεν τα ακουμπαω...
Γερμανια Α' πολλα θαναι τα γκολ στη Νυρεμβεργη
και απο Ιρλανδια εχω 3 σημεια ΜΠΟΕΜΠΙΑΝΣ-ΑΣΣΟΣ.ΚΟΡΚ-ΔΙΠΛΟ-ΚΑΙ ΣΕΝ ΠΑΤΡΙΚΣ ΔΙΠΛΟ/Χ.

Αυτα απο την Ελληνικη Εταιρεια Στοιχηματων η τριαδα που σας προτεινω ειναι

113-ΒΕΧΕΝ-ΟΒΕΡ
143-ΚΟΡΚ-ΔΙΠΛΟ
144-ΜΠΟΕΜΙΑΝ-ΑΣΣΟ
Για οσους ομως αρεσει να ρισκαρουν εχουμε και λεμε

112-ΛΑΟΥΤΕΡΝ-ΔΙΠΛΟ
126-ΓΚΡΕΝΟΜΠΛ-ΔΙΠΛΟ
136-ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ-ΟΒΕΡ

Αυτα για την ωρα οσον αφορα τα διαδυκτιακα ειναι παρα πολλα απλα ο χρονος μου δεν μου επιτρεπει να ασχοληθω και πολυ τωρα αλλα μετα της 7 θαμαι παλι εδω για να προτεινω κατι.Ενα παιχνιδι που μου αρεσε ομως ειναι Β κατηγορια Ολλανδιας το ΒΕΝΤΑΜ-ΒΑΛΛΒΑΙΚ στο διπλο...

Ταλεμε αργοτερα!!!!!!!!!!!!!!!

3 σχόλια:

djmouzz είπε...

Μου ήρθε μια έμπνευση για διπλάρι της Μάιντς και Over. Έχεις καμία πληροφορία αντίθετη?

booker είπε...

φιλε δεν θα μπω σε αυτο το κολπο δεν εχω αποψη..αλλα επειδη η κολοφαρδια ειναι ενα χαρισμα εκ γεννητης παιχτω!!

djmouzz είπε...

To έσφιξα. Για να δούμε την κωλοφαρδία μου τώρα...