Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Γκολ και φυγαμε για το Cape Town!!!!!!!!!!


Kαλημερα φιλοι μου Παρασκευη σημερα και ολη μερα οπως λεει και ο φιλος μου ο Ζαχαριας..αλλα μια παντα δυσκολη μερα για στοιχηματισμο,αυτο ομως δεν μπορει ναμας εμποδισει να βρουμε παιχνιδια εστω και με ρισκο για δοκιμασουμε την τυχη μας!!!!Απτην αλλη ομως θα το πω για αλλη μια φορα....προσεχετε τα χρηματα σας και πιστευω οτι πρεπει να υπαρχει ενα μετρο.
Οσον αφορα την Εθνικη μας ομαδα τα πηγε παρα πολυ καλ
α και εγω νομιζω αλλα και ο Sportfmpatras πρεπει να ετοιμαζουμε τις βαλιτσες μας για την Αφρικη......!!!

Παμε ομως και στο στοιχημα σημερα και οπως προανεφερα ειναι δυσκολο το κουπονι.......

200.ΑΑΧΕΝ-ΙΝΓΚΝΟΣΤΑΝΤ..4/6 Γκολ
201.ΛΑΟΥΤΕΡΝ-ΣΑΝ ΠΑΟΥΛΙ..4/6 Γκολ
202.ΟΜΠΕΡΧΑΟΥΖΕΝ-ΑΛΕΝ..Οβερ 2,5
203.ΜΠΑΣΤΙΑ-ΑΜΙΑΝ...1(Χ)
207.ΡΕΜΣ-ΜΠΟΥΛΟΝ...Χ(1)
209.ΒΑΝ-ΑΝΖΕ...1
212.ΦΡΑΝΦΟΥΡΤΗ-ΚΑΡΛΣΡΟΥΗ..2/3 Γκολ
213.ΧΑΡΤΠΟΥΛ-ΤΣΕΛΤΕΝΤΑΜ...Εκπληξη μυριζει και Under!!

214.ΠΙΑΤΣΕΝΤΖΑ-ΛΙΒΟΡΝΟ..2
216.ΦΙΝ ΧΑΡΠΣ-ΝΤΡΟΧΕΝΤΑ...Χ Και φυγαμε!!!
217.ΧΟΥΧΟΥΙ-ΟΥΡΑΚΑΝ...Σφηχτο παιχνιδι θα κριθει στις λεπτομεριες!!!
218.ΜΠΑΝΦΙΛΝΤ-ΚΟΛΟΝ....Οβερ 2,5 γκολ.

Αυτες λοιπον ηταν οι δικες μου εκτιμησεις για σημερα Παρασκευη τωρα παμε στο δυσκολο κομματι που ειναι η δημιουργια μιας τριαδας η ενος συστηματος που τελευταια εχει δειξει οτι πληρωνει πιο συχνα γιατι κατι θα σπασει.......

Το συστημα μου μαγκες ειναι το εξης.....

200. 4/6 ΓΚΟΛ
209. Ασσος

213. Διπλό
214. Διπλο
216. Χ
218.Οβερ 2,5 γκολ


4-5-6 ΣΥΣΤΗΜΑ!!!!!

Αυτα και απο εμενα μην ξεχνατε αυριο την πρωινη εκπομπη στο Sportfmpatras 96,3 fm οπου ο καλε
σμενος της εκπομπης θα ειναι ο Dacotieris γνωστος Bookman απο την Θεσσ/νικη!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: