Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Η Απουσια μου απο το Στοιχημα αλλα και απο τις προβλεψεις...ηταν κατι το αναμενομενω!!!!!!


Καλησπερα φιλοι μου εδω ειμαι δεν παω πουθενα..περα απο ενα προβλημα υγειας που με ταλαιπωρει τον τελευταιο καιρο στην δουλεια μου αλλα και στην προσωπικη μου ζωη...Δοξα το Θεο ομως παμε καλα!!!!Φιλοι μου πηρα απο εσας παρα παρα πολλα μηνυματα για παιχνιδια και προβλεψεις και αν δεν κανω λαθος σε ολους εστειλα το ιδιο μηνυμα "ΑΠΕΧΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΩ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΟΝΤΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ ΤΖΟΓΟ" Απο καιρο σας εχω δειξει τα αρνητικα μου συναισθηματα για τον τζογο,ο οποιος εχει καψει κοσμο και κοσμακι -σπιτια και σπιτακια και δεν θελω να ειμαι ενα θυμα!!Θα μου πεις εινα αρρωστια..οκ παλεψετω μην το αφηνεις να σε παρασυρει,ειναι χαζομαρα να ερχεται Σαββατο και να μη εχεις να πας τον πιτσιρικα μια βολτα!!!!!
Ειμαι καθετος λοιπον σε οσους κυνηγαν να βγαλουν χρηματα με αυτο τον τροπο..θατο πω για χιλιοστη φορα το στοιχημα ειναι χομπι-ειναι χατζιλικι.Οσοι φιλοι με γνωρηζουν τα ποσα που παιζω ειναι απο 3,00 μεχρι 6,00 ευρω....μεχρι εκει η τσεπη μου παει παρακατω....βογγαει....
Επειδη ξερω οτι σας κουρασα παμε και λιγο στο Στοιχημα στο οποιο οπως το βλεπω μιας και η ωρα ειναι 9.08 δεν εχει ξεκινησει με τους καλυτερους οιωνους...αρα κατι καταφεραμε εστω που δεν παιξαμε κιολας!!!!!
Τι βλεπουμε απο στοιχημα τωρα...

129.ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ-ΙΡΛΑΝΔΙΑ...Μην φατε εχουμε γλαρωσουπα παιδια 2/3γκολ και ολα καλα!!
130.ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ-ΑΥΣΤΡΙΑ...Χμμμμ γκολ βλεπω και απο τους δυο...καλο το οβερ (1,85)
131.ΜΟΛΔΑΒΙΑ-ΙΣΡΑΗΛ...Σφηχτο παιχνιδι αλλα το φαβορι μαλλον θα περασει...Διπλο!!
135.ΛΕΤΟΝΙΑ-ΕΛΛΑΣ..Θελω δεν θελω διπλο!!!!
142.Β. ΙΡΛΑΝΔΙΑ-ΤΣΕΧΙΑ...2/3 γκολακια και ειμαστε κομπλε!
143.ΣΛΟΒΕΝΙΑ-ΣΛΟΒΑΚΙΑ...Με Ζεβλακωφ μεσα......ασσος!!!
154.ΛΟΙΥΣ-ΡΑΣΝΤΕΝ-.....Μαρεσει το διπλο!!
155.ΝΙΟΥ ΙΓΚΛΑΝΤ-ΣΙΒΑΣ...Κλασικη περιπτωση βλαβης.....2/3 γκολ!!!

Αυτα και απο εμενα παιδες θα τα ξαναπουμε πρωτα ο Θεος Παρασκευη!!!!!!

Με εκτιμηση Σταυρος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: