Σάββατο 17 Μαΐου 2008

Διαλεξτε τα σουβλακια η την Νυρεμβεργη!!!!!!

Καλημερα σε ολα τα αλανια του στοιχηματος.Χτες η κυρια κολον δεν μου εκανε την χαρη να φερει τον ασσο και εγω ο χαζος δεν το ειχα καλυψη αλλα τετοια ωρα τετοια λογια!!!!
Παμε στα σημερινα οπου τα πραγματα ειναι παρα παρα πολυ δυσκολα με τα οσα διαβασα και βλεπω.Οι επιλογες μου για σημερα λιγες και ρισκαδορικες αφου δεν μπορω να πονταρω σε παιχνιδια που ολος ο πλανητης θα πεσει επανω και ενα πο αυτα ειναι και το Νυρεμβεργη-Σαλκε!!!!!
Ασε ρε γερμαναρα ασε σου λεω παιχτον ασσο εσυ και ας ερθει 5-0.

Τα σημεια μου για σημερα ειναι.

221-Πορτσμουθ-2(χ)
225-Λετσε-1Σ
231-Πιατσεντζα-1
235-Τρεβιζο-1
243-Σοσιεδαδ-1Σ
246-Χερεθ-1
264-Νις-goal/goal και οβερ
321-Βασκο-οβερ
322-Κρουιζερο-1/οβερ
332-Σικαγο-οβερ
333-Γουαδαχαρα-1/οβερ(3/4-0-,3/4-1,σκορακια)

Αυτα τα ολιγα και απο μενα για σημερατο υλικο μεν ειναι αρκετο αλλα ειναι και πονηρο,μια πληροφορια που ειχα απο χτες αλλα ηθελα να την διασταυρωσω ειναι το Χ(2) της Βαλεσιεν το οποιο δεν ειμαι τοσο θετικος αλλα ο λογος που μου τεθηκε σαν επειχηρημα με επεισε!!!!!
Αλλο και αυτο ρε παιδια η Λας παλαμας 1.60......πω πω πω ημαρτον!!!!!

Η τριαδα μου για σημερα ειναι

243-Σοσιεδαδ-1
246-Χερεθ-1
333-Γουαδαχαρα-1

Καλημερα σε ολους θα τα πουμε αυριο!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: